2012年3月24日星期六

The Story With My Mr Tan ♥;)

经过那么一段经历 我们在彼此心里真的很重要 ;)
这一段日子 我们每天都在一起
这成了一个习惯
自然而然的 我们就成了彼此生活无可缺少的伴侣
很多时候 我还在怕
心里对她的恨 造成了很多不必要的垃圾
可是正因为这样 我更肯定你对我的爱有多深

陈先生
谢谢你 其实在这段日子里 我真的感受到你的爱
我懂你有多么的让我 迁就我
尤其在我生日时给我准备了那么多东西

你的忍让 给我越来越有脸料咯:P
即使是我在发大小姐脾气 你也一样这样哄我 :*
你告诉我 你不像因为吵架而影响我们的感情
我懂 我爱你我爱你 :PP :$
还有那一件事情 你很在意 对不起
他不过是一个彻底代替不了你的人 :P
听我这么说 很开心对吧? xDD
我知道你很爱我 我也很爱你 :$$
♥ Mwahh Mwahh :*
接下来的一切 我相信都难不倒我们
We fight , We challenge , We face, We solve !! :))

I love you !!

 
 
 
 
Bitch.. Thankyou for spoiled my relationship
 i learn a lot frm your challenge
and now i dont mind to tell you
YOU , are the LOSER :P
Oops! Im so sorry ...
Dont think abt him anymore..
coz in his mind
you're just a bitch who act like a pro actor !
Thankss so much ! You lost everything at the moment
you're so intelligent
coz you know that he's belong to me at the last xDD
you're right :)


没有评论:

发表评论